تاریخ انتشار: شنبه 1402/08/06 - 16:50
کد خبر: 486071

فیلم| تجمع ضد صهیونیستی ده‌ها هزار نفری در استانبول

ده‌ها هزار نفر بعد از ظهر شنبه در حمایت از فلسطین در نزدیکی فرودگاه «آتاتورک» در شهر استانبول در ترکیه تجمع کردند. فیلم‌های منتشر شده از این تجمع باشکوه مردمی پرچم‌های ترکیه و فلسطین را در دستان مردم نشان می‌دهد. به گزارش منابع خبری مردم در این تجمع شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به رژیم اسرائیل سر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه صبح شنبه از  رژیم اسرائیل خواست تا حملات مداوم خود به غزه را متوقف کند و از وضعیت جنون آمیز خود خارج شود.

اردوغان گفت:«بمباران‌های مداوم و فزاینده اسرائیل در غزه بار دیگر زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را هدف قرار داده و بحران انسانی جاری را عمیق‌تر کرده است.»

رئیس جمهور ترکیه از مردم خواست به «تجمع بزرگ فلسطین» که قرار است بعدازظهر روز شنبه در فرودگاه آتاتورک استانبول برای حمایت از فلسطین برگزار شود، بپیوندند.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top